Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Rozumiem

System zapięć buta

Sznurowadła

Najprostszy system to klasyczne sznurowadła - ekonomiczne i sprawdzone.

W lepszych modelach turystycznych często przy cholewce dodawany jest rzep, który poprawia siłę trzymania stopy i pozwala na schowanie pod niego sznurowadeł.

 

Rzepy

Kolejnym systemem są rzepy. W prostszym wydaniu stosowane są dwa, a w większości modeli trzy rzepy. Plusy to niska cena oraz prosta i szybka obsługa. Ich minusem jest brak wyraźnego stopniowania siły zapięcia i w niektórych przypadkach średnia trwałość. Zwłaszcza przy częstej jeździe w ciężkich warunkach może dość szybko pojawić się częściowe zużycie pogarszające siłę zapięcia.

 

Klamra

Jedna. Bo praktycznie nie zdarza się, żeby but był wyposażony w więcej klamer. Najczęściej jest to jedna klamra i dwa rzepy. Rzadziej klamra, pokrętło BOA i rzep, lub klamra i dwa pokrętła BOA.

Rozwiązanie łączące akceptowalny poziom cenowy z duża skutecznością i trwałością. Klamry i paski praktycznie zawsze są wymienne, tak jak pokrętła i linki BOA.

Bardzo wygodne i silne trzymanie stopy.

 

Pokrętła

Najwyższe modele butów wyposażone są w klamry i rzepy lub w ściągane pokrętłami linki działające jak super mocne i precyzyjne sznurowadła. System BOA, bo o nim mowa stosowany jest w wielu modelach butów sportowych, nie tylko rowerowych. Łączy idealne dopasowanie jak przy sznurowadłach, z precyzyjnym i mocnym trzymaniem klamry. Najlepsze, ale niestety najdroższe rozwiązanie na rynku.

Facebook

Kontakt

Warszawa - Al. KEN 49
+48 22 4058045
 
Warszawa - ul. Bitwy
Warszawskiej 1920r 23
+48 22 375 55 29 
www.airbike.pl - RONDO ZESŁAŃSCÓW